
Jeszcze niedawno marki marzyły o współpracy z największymi influencerami. Dziś coraz częściej wybierają tych mniejszych – mikroinfluencerów. I robią to nie bez powodu. Choć ich zasięgi są mniejsze, ich społeczności są bardziej zaangażowane i autentyczne.
Zalety mikroinfluencerów:
Większe zaufanie odbiorców – ich przekaz jest bardziej wiarygodny i mniej komercyjny.
Wyższe zaangażowanie – komentarze, reakcje i wiadomości są częstsze niż u dużych influencerów.
Niższe koszty współpracy – mniejsze marki mogą sobie pozwolić na współpracę z kilkoma mikroinfluencerami.
Dopasowanie do nisz – specjalistyczne grupy odbiorców są lepiej dostępne przez mikroinfluencerów niż przez znane gwiazdy.
Współpraca z mikroinfluencerami pozwala prowadzić bardziej spersonalizowaną, skuteczną i wiarygodną komunikację. Zamiast jednej dużej kampanii – kilka mniejszych, ale bardziej trafionych. To nowy kierunek w influencer marketingu, który coraz częściej przynosi lepsze efekty.
Chcesz zamówić reklamę, artykuł sponsorowany lub napisać artykuł natywny?
Wyślij zapytanie na reklamanaportalach@inbmarketing.pl
Wyślij zapytanie na reklamanaportalach@inbmarketing.pl
Najchętniej czytane
Warto przeczytać

Zamiast lajków – marketing oparty na zaufaniu i społeczności
25 lutego, 2025

Jak AI zmienia oblicze marketingu – trendy, które musisz znać
24 stycznia, 2025
